آئین نامه عضویت کتابخانه های دانشکده ای و آموزشی درمانی


اعضاء

گروه های زیر می توانند به عضویت کتابخانه های دانشگاه پذیرفته شوند:
1. اعضای هیئت علمی دانشگاه
2. دانشجویان کلیه مقاطع در کلیه رشته های دانشگاه
3. کلیه کارکنان رسمی،پیمانی،قراردادی،طرحی، شرکتی ... دانشگاه

نحوه عضویت:
کلیه اعضا می توانند از طریق پورتال کتابخانه به نشانی http://lib.muq.ac.ir/faces/home.jspx ثبت نامه کرده و سپس درخواست عضویت خود را برای کتابخانه/کتابخانه ها ارسال نمایند. امکان عضویت در تمامی کتابخانه ها فراهم می باشد. فرم عضویت پس از مشاهده توسط کتابدار در صورت نداشتن نقص در اطلاعات، تأیید می گردد.

راهنمای عضویت:

کاربر پس از ورود به پورتال بر روی گزینه ثبت نام کلیک نماید. ثبت نام عضو حقیقی را انتخاب و فرم مربوطه را تکمیل نماید.



 

پس از ثبت نام با نام کاربری و کلمه عبور، گزینه ورود را زده و بر روی درخواست عضویت کلیک نماید. فرم عضویت زیر تکمیل و برای کتابخانه/کتابخانه ها جهت تأیید ارسال می گردد..

مدت عضویت
1. مدت عضویت دانشجویان تا پایان مدت اعتبار کارت دانشجویی آنها می باشد.
2. عضویت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه تا پایان دوره اشتغال آنها در دانشگاه معتبر است.

این آیین نامه در تاریخ 1401/07/23 بروزرسانی گردید. 

/uploads/208/2023/Apr/06/آیین نامه عضویت.pdf